Kubdenya Bugün gün boyu sol tarafına baskı yaptı kızım.34.haftadayız. hala baskı var karnımı yırtacak sanki durup durup sol köşeye geliyor.nedendir 😫😓
Cansuercan Kubdenya benimde erkek sağ tarafimi curuttu 😂 yani hep ordaydi hala ordaa artik karnimn sag taragi hassaslaşti resmen dokununca aciyo bazen
Kubdenya Cansuercan bugün bide kasılıyor sert sert çıkacak sanki 😫😫 dönüyor dolaşıyor aynı yere yaslıyor kendini
Hamiss5 Cansuercan benimde genelde sağda düz yatmak iyi değilmiş sola da alışık değilim sağ ada yattikca baskı yapiyo
Cansuercan Kubdenya valla benimde kasılıp.duruyo bugün normalde hep oluyodu da bugün daha fazla oldu sankim 🤔
sibelisss Kubdenya neden oluyor bu durum acaba benim de oglus ayni şeyleri yapıyor banaa , uykular haram 🤗🙄👶
Bilge35 Kubdenya büyüdü artık annesi yeri iyice daraldı ondan artık bide güçlüler baskıyı daha şiddetli hissediyoruz. Bu arada benim sol tarafım daha çok çatladı karnımda😱😱😱😱 sağda o kadar yok . Gece çünkü oyuyor resmen solumu
Kubdenya Bilge35 benim de sol bacağım safa göre çatladı. Karnımın alt kısmı. Haftasonu doktor izindeymiş kontrole de gidemeyeyim bi sorim dedim . Sanci mi acaba geeginlik hissî
Cansuercan Hamiss5 ayy aynen yaaa sağ tarafa yatmayi cok seviyorumm ama sanki ustine yatiyomusum gibiii valla
Kubdenya Cansuercan bazen daha yatınca ayağıyla bi vuruyor bi vuruyor ayak çıkacak sanıyorum yandan 😁
Kubdenya sibelisss bende anlamadım bu haftasonu doktor izinleymiş kontrolüm vardı haftaya kadar bekliycem artık.