Kizlar 27.haftam. Birkac gundur geceleri karnimda krampla uyaniyorum kaskati olmus bir sekilde. Hareket edince kendiliginden geciyor. Daha once de bi ara olmustu gecmisti simdi tekrar basladi nedir bunun sebebi ya bilen var mi? Bebege zarari olur mu?