Kızlar merhaba, kafam çok karıştı. Gebeler en fazla günde 7.5 saat çalışılabilir deniliyor. Ben bunu yalnızca işçiler için zannediyordum. İşçi olmayıp kamuda sözleşmeli memur olan gebeler bu haktan faydalanıyor musunuz? İse geliş ve gidiş saatleriniz kaç ?