ayse_65 Hafta da gel dedi bana sağlık ocağındaki hemşire testler falan yapılacak gibi bsy dedi nedir kızlar giden varmı öyle sağlık ocağına
Dilekkdgn İdrar ve kan testi yapıyorlar.Rutin kontrol gibi düşünün.İdrar yolu enfeksiyonu var mı vs kan içinde benzer şeylere bakıyorlar işte,bence gidin.Tetanoz aşısı yapalım mı diye de sormuşlardı bana