GizemTkr Merhaba, ben 38+1deyim. Akıntım kanlı geldi.Doktoruma yazdım.Normal nişan olabilir, sancın yoksa bekleyeceğiz yazdı. Sancım şuan yok şuan ama doğumum yakın olduğu anlamına mı geliyor. Böyle akıntısı olduktan sonra sancı ne kadar sürede gelir acaba?
Yeknese GizemTkr sabaha karşı suyum geldi sızıntı şeklinde kendi sancım az çıkmıştı, ondan suni sancı verildi
Babykalamar Nisandan sonra ertesi gun doguranda oluyor 2 hafta sonra doguranda oluyor kuzum. Evet dogum yakin demek ama ne kadar yakin oldugu belli degil bebegine bagli