Ryhnccc FatmaGE FatmaGE merhaba ayni durumdan dolayi bende de supheler var. Yillar gecmis ama son durumunuz ne oldu. Bir umuda ihtiyacim var cok uzgunum
tansugl37 İkili üçlü de çok yanılma oluyor boşuna kendimi üzmemek için direkt fetal nipt yaptırdım. İyi ki de yaptrımışım kafam rahat gebelik geçiriyorum.