Sibellaa canım merak etme iyi çıkıcaktır sonuçların,bende de benzer durum oldu,sadece nifty değil Prena Testi doktorum önerdi,benim ikiz olduğu için en uygunu bu testmiş çünkü,10gün zaman geçmedi hergün aklımdaydı,akşama doğru bi telefon geldi gözünüz aydın test sonuçlarınız %99.9iyi çıktı diye konuşamadım kekeledim telefonda,hiç bu kadar heyecan ve rahatlama hissetmemiştim,bak gör seninde iyi çıkıcak Allahın izniyle..