Erva1234 yani önyargı mı bilemiyorum detaylı bi bilgim yok yanlış yönlendirme yapmak istemem ben hemşireyim iş görüşmesine çağırmışlardı gitmiştim olumlu geçti onlardan yana ama hastaneyi gördükten sonra düzenini falan olmaması için binbir takla attım hiç disiplinli güzel bi yer gelmedi bana tedavilerini bakımlarını bilemem ama. Kötü hiç kimse davranamaz öyle bi dünya yok kuzum takılma öyle