Selam kızlar içim çok buruk… benim hesaplamamla 6+7 ydi ama bugün doktor bilgisayardan hesapladı 6+1 diyor kesenin içinde çok şükür vajinal ult ile bebek gözüktü fakat kalp atışından emin değilim dedi haftaya tekrar gel dedi… sizler 6. Haftada kalp atışınu duymuşmuydunuz? 😔