Masalin Merhaba canlar 37.haftada ne yemeli ne içmeli süt içemiyorum buzamana kadar hic içmedim haftaya salı randevum var 37 haftalık olucaam bebis kilosu ne kadar olmalı?
07-02-2019 Masalin 37 haftalık 3.400 dedıler37+2de dogum yaptım 3.880 süt içtim ceviz yedim muz yedim kaşar peynir yedim cnm
Amine_erva Bugün randevum vardı 37+0 olduk 3 kg dedi doktor her bebek farklıdır, ben hep ceviz yedim süt içtim sevdiğim için
Busraferdi7 38+3 olduk bugün kontrolümüz vardı 3.750 gram kilosu boyuda 53 cm çıktı sağlıkla sıhhatle gelsinler 🤲🏻