Aynı durum bizde de mevcut henüz cinsiyetimiz belli olmadı ama doğum Eylül ayında olacak eşimle eğer kiz olursa Eylül erkek olursa Melih veya kerem koyma kararı aldık ama kayinpederim isim koyma hakkı benim ona göre dedi ilk dediğinde bisey demedim ama bu söylemler surekli arttı geçen akşam yine söyledi bide kendi adımı koyun demiyorum dua edin ama ben koyacam dedi bende cok pardon ama cocugu 9 Ay taşıyan her türlü zorluğunu güzelliğini herseyini çeken benim ve isim konusunda eşim ve ben ne karar verirsek onu koyacağız sizinde yaşınız cok genç daha dilerseniz sizde çocuk sahibi olup kendi çocuğunuza sizde isim verebilirsiniz dedim 😂😂 ortam baya bi gerildi kimse konusmadi suratlar asıldı valla kimse kusura bakmasın bu şekilde konuşma hakkını kendilerinde bulan insanlara bu şekilde cevap vermek en güzeli 👍🏻 bu arada asla aile ile problemimiz yok ilk defa böyle bir söz söyleme hakkına sahip oldular ve cevabını verdim sizde bu şekilde cevap verin çünkü o tepkiyi vermezseniz kafanızı yordugunuz ile kalırsınız 👍🏻