2802amine benim doktorum şöyle dedi canım 40+1 olduğumda yani önümüzdeki salı günü 6 gün sonra gel tekrar alttan muayne edicem acıklık varsa 1cm bile olsa suni sancı deneriz dedi ama bu şekilde olursa bugün muayne oldum sıfır açıklıkla suni versemde tutmaz olmaz dedi sezeryan olur salı günü dedi bekleme taraftarı değilim 40+1den sonra tehlikeli dedi ha belkide 6 gün icinde kendi sancınla gelirsen normal olur dedi bakalim senin ne dedi doktor