Kızlar merhaba. Kusura bakmayın kafam çok karıştı yazmak istedim. Son adet tarihim 2 ocaktı bugün ilk defa doktora gittim. Doktor 5+2 olduğumu söyledi. Son adet tarihime göre ise 6+2 oluyor. Geç döllenme vs doktor demedi son adet tarihi de sormadı. Keseden bakarak hesap yaptı. İki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi. Geç döllenme mi var.?