Bal_1604 bende de sizin haftalarınızda çok kaşıntı olmuştu. Sonra dermotoloğa gittim gebelik kurdeşeni döktüğümü söyledi. 5 aydan önce ilaç önermedi, biodermanın cilt yatıştırıcı nemlendirici kremini verdi onu sürdüm biraz kaşıntımı azalttı. Kese yapma, cok sıcak suyla duş alma, dar giyme ve çok kaşıntın tutarsa ılık duş al demişti