Selam kızlar biz bugün 39+3 olduk. Herhangi bir doğum belirtimiz yok. Ama 2 gecedir sanki kalp krizi geciriyrmus biri beni bogazliyormus gibi hissediyorum sürekli ağlamak geliyor içimden gece boyu oturuyorum. Azıcık uzanır pozisyona geldiğim an kalp çarpıntısı korku bunalım başlıyor. Tabi bunun yanı sıra el ve bilek ağrısı parmak ucunda karıncalanma dogurmadan lohusa sendromuna mi girdim diye düşünüyorum. Böyle olan varmı aranızda ?