Merhaba bayanlar bugün tam 37 haftalık olduk 39 da 2. Bebeğim i sezeryanla dünyaya gözlerini açacak inşAllah , doktorum bugün boy kilo iyi dedi ama haftaya geldiğinde iğne vuralım bebek ciğer gelişimi için dedi ? Gelişmemiş mi dedim hayır gelişmiş ama işimizi riske atmayalım dedi ??? Sizde yaşadınız mı acaba ?