8+4 olduk bugün, sabah uyandım tuvalete gittim peçeteye kahverengi leke geldi şuana kadar ara ara geliyor ama yoğun kanama yok. 6 haftalikken kanama alanım vardı çok şükür son muanede o yok oldu. Şuan ağrım sızım yok ne yapmalıyım fitil progesteron iğne vuruluyorum zaten.