uzaydanbirisi Nasıl geçiyor günleriniz? Benim hiç kusmam bulantım yok çok şükür 🌸Sizler nasılsınız ? Bebek alışverişi yaptınız mı hiç ? Cinsiyet öğrenen var mı ? Ben öğrenemedim 🥲
Aecer uzaydanbirisi 12+6 yım ben de bugün fetal dna sonucumdan oğlum olacağını öğrendim :) mide bulantım 7-11 haftalar arasında oldu bitti çok şükür. Alışveriş için de biraz daha beklicem sanırım. Çalışırken hamile olmak çok zormuş onu anlıyorum artık akşama doğru pilim bitiyor gerçekten :((((
Arzuege 14+4 kız olcagını 11,haftada öğrendm kusmadan zıyade ciddi iştahsızlık ve koku hassasiyeti vardı bunhafta iyiym ara ara bel ve kasık agrısı oluyor uzun süre ayakta veya oturur pozisyonda kalamıyorum
uzaydanbirisi Arzuege yaa ne güzel cinsiyeti öğrenmişsinizz 🥰Devlette mi özelde mi öğrendiniz ? Bende de bazen bel ağrısı oluyor , kilo filan aldınız mı ?
Semakaplan Bende tam 13teyim bende cinsiyet öğrenemedim. Benimde kusmam geçti, vücudumda şişlik hissediyorum o kadar
Arzuege uzaydanbirisi hayır 1 kılo bile almadm bu hafta gebe giyime geçtim karnım cıktı .. özele gidiyorum 12. de tarama test için bakan perınatoloji profesörüde dogruladı kız oldgnu zaten. Şimdi fetal dna sonucumuzu bekliyoruz
Arzuege uzaydanbirisi agrı ıcın dinlenme bol su önerildi ilave magnezym verdi henüz başlamadm dinlennce siddetli bi agrı olmuyor zaten önemli olan agrınn artmaması ve kanama olmaması