themomofminny Benim de eşimin testi aile hekimliğinde şüpheli çıktı. Sonra eşimle beraber tıbbi genetik bölümüne gittik. Eşimin orada pozitif, benimki de negatif çıktı. Benimki negatif olduğu için doktor çocuğunuz sma hastası olmayacak, dedi. Sen negatif olduğun için korkmana gerek yok yani canım. Ama yne de eşinle birlikte tıbbi genetik bölümüne gidin.