ElBam Kızlar benim ki tüp bebek maddi manevi yorucu oldu ama çok şükür ediyorum pozitif haber aldım Allah isteyen herkese nasip etsin🤲🏻 Şimdide değer artışı normalmi doktor güzel dedi ama tam 2 katı değil üzülmelimiyim bilemedim kafamda soru işareti kaldı.. Gün 64, 10. Gün 120, 12. Gün 224
Arzuege ElBam ben 9.gün embrıyo transferi sonrası kanama ilen erken bakıldı betahcg 57 sonra 130 küsür sonrası 250 küsür sonra 750 .. olsrak devam etti şimdi 14.hafta oldk çok şükür
duygisc ElBam olumlu düşünün strese sokmayın kendinizi, hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏼