Emell Eminee7 detayli ultrasonumda girdim ben canim. Hem renkli hem 3 boyutlu oluyo. Sorun oldugu icin degil rutin detayli ultrason kontrolu icin. Gerci ozelde girdim ama muhtemelen devlettekiler de renklidir
Eminee7 Gamzeli21 ne zaman girdiniz acaba bide sorunlu gebelikte mi oluyo sadece yoksa normalde de oluyo mu ?
Gamzeli21 Eminee7 mesela gittiğimde normal ultrason ile bakıyor başta sonra onu bırakıp renkli başlığı alıyor dur bakalım napıyor diyor doktorumuz
Gamzeli21 26.haftadan sonra her gittiğimde doktor çekiyor renkli ayrıca riskli olanlara değil normal herkese çekebilir benim bebiş geçen gittiğimde elini kafasına koymuş düşünüyordu sonraki girişimde esniyordu ağzı açıktaydi😂
Eminee7 Gamzeli21 yarın inşAllah benim de ama ne bileyim kafama takıldı valla içim rahatladı teşekkür ederim 🤗❣️ Karnından yapılıyo dimi normal muayene gibi ?
Sevim44 Gamzeli21 benim hastanemde renklı baslık yok da baska yere yonlendırıyo ve extra ucret isteniyor