dgnadl hic korkmayin, bu doktorlardaki bu uslup beni bitiriyor🤦🏻♀️
Benim bebegimde de bobrek genislemesi var ve doktorum sadece ikili test oranimi yariya indirecegini soyledi yani 10binde 1 olan risk 5binde 1 e iner bu bulguyla ama o bile risksiz sadece takibini yapacagiz dogum sonrasinda mudahale edilmesi gerekirse dedi 😌 perinatolog takipliyim zaten ayrintili ultrasonumu da kendi doktorum yapti. Her gidisimde kontrolunu yapiyor her sey yolunda. Zaten eger tek bir bulgu varsa yani buna baska bir anormallik eslik etmiyorsa onemsemiyorlar. Ben de hic aklima takmadim her sey normal gidisatinda cunku, zaten elinizi sallasaniz bebeginde bobrek genislemesi olan gebeye carparsiniz cok sık gorulen bir durum 😅 hic strese sokmayin kendinizi 🌸