Merhaba
Geçmiş olsun , bende 38+1 deyim ve enfeksiyona yakalandım çok kötü üşüttüm kana karışmayan antibiyotik verdik onunalıyorum bir de kuru dut suyunu kaynatıp içiyorum sizde eşinize kaynatıp verebilirsiniz günde 3 4 fincan (şeker hastalığı yoksa) bol bol meyve,sıcak çaylar