Genel olarak devletin cihazlarına göre özelin cihazları daha iyi ve net gösteriyor ben devlete gidiyordum 13 üncü haftaya kadar devlette söylememişlerdi çünkü cihazlar iyi değildi 13 üncü haftada özele gittim ve doktor net bir şekilde erkek dedi devlette de 21 İnci haftada renkli ultrasonda erkek bebek dedi sonraki devletteki kontrollerimde de hep erkek dediler