mutluebeveyn ben spinal oldum kesinlikle korkmayın iğneden bende çok korkuyordum ama hiç bisey duymadım hemen uyuştum 5 dk içinde basladir 10 dk da oğlum kucağımdaydi cok şükür çıkınca da yürüyün hemen açılırsınız hiç korkulacak bisey yok ben 2. Hamilegim hiç doğumdan korkum yok kahve için bol bol bas ağrısı olmasın diye ama iğneden korkmayın doğumda aci hissetcem diye korkmayın hiç ne korkuluyor ne ediyor ben doğumdan sonra ayağa kaldırdılar 1 2 sonrasında da eşimle kahve inmeye gitmiştim çok şükür ertesi gün evde temizlik yaptım