Merhaba herkese iyi günler dilerim, 35+5 de bebeğimin sıvısı çok dediler perinatolojiye yönlendirdi. Bunun down sendromu ile alakası olabilir mi çünkü 11 haftalıkken ense kalınlığı çıktı ben amniyosentez yaptırmamıştım başına gelen veya bilgisi olan lütfen cevaplayabilir mi