Kızlar çok yoğun yeşil akıntım var 1 aydır aşağı yukarı ama şuan da daha da arttı bu akıntı ve iki gündür kaşıntı da başladı fitil kullanıyorum bir etkisi göremedim bunun normal doğuma ya da bebeğe bir zararı olur mu geçmediği taktirde ne yapmam gerekiyor sizler nasıl baş ettiniz bu mantarla ve ıdararım da aşırı koyu Sarı renkte mantarla alakası var mıdır sizce