Kızlar geçen hafta ikili test vermiştim bu hafta sonuçlarımı öğrenmeye gittim ve yine muayene oldum. 12+2 yiz şuan . Bebeğimin eli geçen hafta kulağındaydı bu hafta yine kulağında sanki hiç hareket etmemiş gibi aynı pozisyonda. Normalde bu haftalarda hareket etmesi gerekmez mi yoksa ben mi fazla kuruntu yapıyorum