40+5 günlük hamileyim. Sancım ve açılmam olmadığı için 41i bekleyip yatış yapacağım. İlçede oturuyorum. Burdaki hastahanede kadın doğumcu ücretsiz izin almış çarşambalari geçici doktor geliyor. Bugün muayene olmaya gittim çünkü 40dan sonra 3 güne bir kontrol gerekiyormuş. Randevum yok ama zaten haftada bir gün geldiği için randevu alma imkanı yok. Odaya girince resmen doktor beni azarladı neden geldin zaten cuma yatış yapacakmissin ben randevusuz bakmıyorum vs diye..nerde doğum yapacaksam oraya gidecekmişim. Gideceğim zaten ama cuma gideceğim ben kendim evde çocuğun suyunu kalp atışını ölçemem ki ?? Yapacağı 5 dk bile sürmeyen bir ultrason çekme işlemi çok mu zor??? Ben artık günümü doldurmuşum randevum olmasa bile bakmak zorunda değil mii?? Can tasiyorum içimde dahiliye bile randevusuz bakıyor gerektiğinde. Bakmadı çıkardı beni ağladım sinirden. Sizce haksız mıyım cimere şikayet etmeyi düşünüyorum.