Ipek_2017 Özele gittiğimde tam haftasına uyumlu diyor yani 20+4. Bugün devlete gittim 19+0 dedi. Hangisine göre uygulamada takip edeceğim bilemedim. 23eylül son adetim.
Feyza4 Ipek_2017 3 Eylül 23+4 devlet cihazları kötü geriden söylüyor tahminen fln diyordu ilk zamanlar doktorum detaylıya girince son adet tarihime uygundu bebegim ondan sonra onun üzerinden söyledim hep onu takip ettim
Mommy61 Ipek_2017 adet tarihine göre takip edeceksin bebek ultrasonda ileri veya geri çıkabilir, sen son adetinin ilk gününden itibaren saymalısın
Ipek_2017 minikmelegim_ çünkü devlet Hastanesi’nde eşim giremiyor içeriye. İçeride hazırlanan kadın oluyo felandiye. . Süre kısıtlı kalabalık. 😔 Eşim bende. renkli ultrosonda görmek istiyoruz oyüzden özele gidiyoruz Ama dopumumu devlette yapıcam çünkü doktorumdan memnunun ve 2. Sezeryanım olucak☺️. Ama işte devlette 10 gün geride . Özel de haftasıyla tam uyumlu çıkıyor. Bilemedim.
Mommy61 Ipek_2017 ultrason cihazları, bebeğin ölçümü hatta ölçüm saatine göre çıkan değerler değişir 2 haftayı aşkın ileri gerilik çıkmıyorsa sorun yoktur, 2 hafta sapma payıdır
minikmelegim_ Ipek_2017 o zaman sıklıkla devlete gidiyorsunuz, daha çok görebilmek adına da özele gidiyorsunuz. Çok sık maruz kalmasın da bebiş ultrasona ben onun için sormak istedim aslında