Kim nerden çıkarıyo tehlikeli diye tabiki gidilir dişim için iki defa antibiyotik kullandım hemde 9 haftalikken sonrada kanal yaptırdım bi zararınıda görmedim üstelik 4 tanede uyuşturucu iğne yapılmıştı çektiğin ağrı dış tedavisinden daha zararlı canım dişçiye git kontrolü yapsın sonra kadın doğumcuya git verdiği ilaç olursa söyle ne yapılacağını söyle kadın doğumcu derse yaptır