aysenurlina_00a Kızlar açıklığım 4 buçuk cm olmuş doktorum daha fazla böyle bekletemem dedi 39 hafta oldum. Sabah 5te yatışım yapılacak suni sancı verilecek. Yolun sonuna gelmiş bulunmaktayım Dualarınıza ihtiyacım var çok heyecanlıyım ve biraz da korkum var 😥🌸
[silindi] aysenurlina_00a hayırla sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 hiç korkmayın en güzel kavuşma anı tadını çıkarın 🌸
2022bebeki aysenurlina_00a acilmaniz gayet iyi 3 cm ile yatisim yapildi benim de suni ile doğumum oldu Rabbim kolaylastirsin zorlaştırmasn sağlıkla kavuşun 🌺
butterfly35 aysenurlina_00a oh kavuşmaya az kalmış gebelik korkuları yerini annelik yeterlilik korkusuna devredecek 😍 Sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün yavrunuz ❤️
2022bebeki aysenurlina_00a Beni referans almayalim biraz zorluydu🙈 ama bebek iri ve kanala yanlış girdiği için. Bir de açılmam 8 cmden 10 cme kadar 2 saat geçti yani tamamen şahsi. Suni sancı etkisini hemen gösterdi açılma zorladı
aysenurlina_00a Ys35 hurma yiyodum bide evim 5.kat asansör yok mecbur in çık oluyodu onunda etkisi oldu evde hep durmadım sürekli anneme gittim yani bol bol merdiven inip çıktım 😀 Adaçayı icmeye başladım 38.haftamda onunda etkisi oldugunu dusunuyorum
tubi94 aysenurlina_00a hayırla sağlıkla gelsin bebiş siz anladınız mı açılmanız olduğunu hiç ağrınız falan oldu mu ?🌸🌸