neslii7 çok geçmiş olsun canım öncelikle. Benim ilk gebeliğimde kalp atışı hiç duyamadik. Doktorum tekrarlayan düşük olmadığı müddetçe testlerin yapılmayacağını gerek görülmediğini söyledi. Bir sonraki gebeliğinde kan sulandırıcı hap vericem aspirin dedi tedbir amaçlı dedi. Kürtaj oldum Haziran başı. Korunma süresi geçti kendimizi hazır hissettim denemelerden 2 ay sonra hamile kaldım tekrardan çok şükür. Hemen doktora gittim dediği gibi aspirin verdi şu an sağlıklı ilerliyor hamdolsun. Ama illa pıhtılaşma değil bazen rahme kan az gidiyormuş vs. Pıhtılaşmanin da çeşitleri var yani kimisine iğne veriyorlar kan sulandırıcı. Korkulacak bişey yok Allah’ın izniyle tedbir alınca ilerliyor. İnşallah senin de gönlünce olsun her şey 🤲🏻🌺