Berivan-634 Arkadaşlar dün geceden beri bacaklarım çok ağrıyo ve rahmimde batma hissi var bugünde çok özür dileyerek söylüyorum ishal olcakmışım gibi ağrı çekiyorum doğuma yaklaşmışmıyım bilgisi olan varmı?
Hallerimvarbenim Berivan-634 Bende doğumdan iki üç gün önce ishal olmuştum ama sancılarım da vardı bir hafta 10 gün öncesinden
2023bebegim Berivan-634 bende 41+2 yım bende kaç gündür çok acı çekiyorum bugünde belima alt karın bölgemde ve kasığımda ara ara ağrılar var ama gelen giden yok beklemedeyim
ikiprensesannesi06 Berivan-634 Ben de 40.haftadayim canm gelmiyor paşam Bende öyle hissediyorum kendimi sanki böyle İsal gibiyim ağrım çok düzensiz sancılarım ağrılarım var yakinmiyimdir doğuma bilemiyorum bende burda beklesem olurmu😅
Berivan-634 Hallerimvarbenim benim sancılar kasılmalar oluyo ama çok aşırı değil bilmiyorum nasıl olcak
Berivan-634 girl_boy_annesi inşallah suni sancıya gerek kalmadan doğurmak istiyorum 41 haftaya kadar başlamazsa suni sancı vericekler korkudan ağlıyorum gece gündüz yanımda kimsede yok ailem gaziantepte yaşıyor deprem yüzünden annem çocukları brakıp gelemiyo korkuyo tek başıma kaldım gurbette
girl_boy_annesi Berivan-634 ya canım inşallah çok rahat bi Doğumun olur suni sancı dan korkma ben oğlumu 2.5 saatte doğurdum aşırı kolay oldu sümmessebile yesserah de sancı gelince bu arada çok geçmiş olsun 😞
Berivan-634 girl_boy_annesi çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah benimde doğumum kolay olur ❤️🙏
Seydacar58 girl_boy_annesi aynen bnde ogluma 7 cm acılmayla gıtmeme ragmen sunı sancı yedım ve cok kolay doguyo agrıların sıkılasıyo ve bebek dırek beklemeden dogum kanalına gırıp gelıyo rabbım yardım etsın tum hamişlere bnde 36 haftalık hamıleyım korkudan sancılarım ufak ufak basladı 🤲🏻
AylaHilal Ben de 40+2’yim kızlar bekleyiş devam ediyor, hadi inşallah bu hafta hepimiz güzel haberler verelim birbirimize ya sabırsızlanıyorum artık
Berivan-634 Hepinize kolay doğum diliyorum ben doğurunca inşallah güzel bi deneyim olursa paylaşırım 😂😂😂 güzel geçmezsede diğer arkadaşları korkutmamak için yazmam zaten 😂😂
guleserkurtulus Berivan-634 benimde şeyim çok ağrıyor belim ağrıyor, üstelik ishalim, bunlar belirtiyse eğer doğuma yakınızmı demek oluyor 36+6 yım bende