Heyecanlianne5 haticenurrr haftadan beri ısrarla bana da 1 hafta karın cevresi geriligi var dendi her hafta gidiyorum 33.de acil yatisimi yaptilar ertesi gün perinatoloji kontrol ettiginde kan akışı suyu normal sadece küçük minyon bebek olucak diyerek taburcu etti gecen haftadan beri normal poliklinik muayenesine gittiğimde yine gelismemis dendi bugün yine gittim gelismemis dendi 37 haftadayiz ama onlar 33 ile uyumlu dogum planlansin diye perinatoloji yonlendirdi orada baktiklarinda gerilik olmadigi uyumlu gittigini suyu ve kan akisi oldugunu soylediler nasil küçük olarak olculuyolar anlamiyorum dedi su an erken doguma gerek olmadığını söyledi artik ben de şaşırdım gerçekten bu konuda ama perinatolojideki makinalarin daha dogru ve guvenilir olctugunu dusunuyorum normal polikinik odasindaki makinalardan bakalim haftaya tekrar kontrolüm var gercekten stresli bi süreç kime neye inancagimi ben de şaşırdım saglikla kucagimiza alalim yavrularimizi hepimiz insallah
Btlklnc Heyecanlianne5 bu ne yaa senı strese sokmaktan baska bısey degıl. Oyuncak gibi ordan oraya oynatıyorlar. Riskli gebelık uzmanlarının aletlerı daha iyi bence
haticenurrr Heyecanlianne5 beni peritonolojiye yönlendirmedi neden acaba, sende kilo alımı devam ediyor mu, bende bebek kilo almıs ama karın cevresine yağ dokusuna almamıs dedi
Btlklnc haticenurrr sorun yok ozaman canım sıkma canını :) bizde de var da gerılık 1 hafta bas ve karında. Doktor şey dedı. Hani gelişme olmazsa 37.haftada alıyoruz bu tarz mınyon bebeklerı dedi.
Seyma61 Btlklnc aynen bana da oyle soylediler karon cevesi 33 haftayla uyumlu bekimki kilo alimi yok anlamadm perinatolog sorun yok demisti gecen hafta bu hafta kontrolumde ne kilo almisti ne de geriligi gecmisti 35+5 gublugum 37 de alirim seni doguma
Btlklnc Seyma61 kız önceden byle seyler mı varmıs ya siz bnm kafamı görsenız mınnacktır cocuk kafası gibi. Eee bısey yokk smdıkı doktorlar cok kafa bulandırıyor yaa.
Heyecanlianne5 Btlklnc aynen öyle bi kilo almiyolar dediler ama riskli gebelik baktığında haftasiyla uyumlu sorun yok dedi ben şaşırdım hangisine inancagimi
bkts haticenurrr amin insallah 😌🤲🏻 Korkmayin minyon bir bebek olacaktir 🌸 sag salim kucagimiza alalim insallah 🤲🏻🧿
Dilara_yener Bende 37. Haftamdayım dün kontrole gittiğimde karın çevresinde 3 haftalık bir gerilik olduğunu söyledi doktorum 2 hafta önce gittiğimde de 1 hafta gerideydi 1 haftalık süre verdi bu süreçte bol ve protein ağırlıklı beslenmemi söyledi eğer yine gerilik söz konusu olursa doğuma alınmam gerektiğini söyledi tedirginim
haticenurrr Yuncu1 peki öyle olunca bebek yine kilo alıyor mu, benim kilo alıyor suan ama karın cevresine yani yağ dokusuna almıyor dedi doktor
Dilara_yener haticenurrr diğer haftaları uyumluydu 34. Haftamda hastanede enfeksiyon sebebiyle yattım ve ondan sonra kilo alışı durdu
Yagmurkoksal_61 İlk gebeliğimde 1,5 hafta kdr geri geldi hep 37+6 da 47 cm 2700 olarak doğdu oğlum şimdi 2,5 yaşında gayet sağlıklı bi cocuk önemli olan sağlığı cok kafaya takmayın