Bayadir uzerimde bir halsizlik var bi bardak kaldiracak modda degilim deprem felaketinden ulkece fazlasiyla etkilendik o gun bu gundur cok halsizim tamam bu gun is yapacagim diyorum ama basim gunlerdir catliyor uzuntuden tansiyon aldi basini gitti carpintim da fazlasiyla var suan bu gunlerde hastaneleri yogun mesgul etmek istemiyorum nasil dinc olabilirim.basimin agrisini ne gecirir yardimci olur musunuz