Arkadaşlar merhaba, 27+2 günlük hamileyim ve nasipse doğumum mayıs 14 . Aklıma takıldı merak ediyorum yarında doktor kontrolüm var. Ben 12 saat çalışıyorum ne muhasebeciyim ne kadar bilgisayar başında olsamda belli bir saatten sonra ağrılarım başlıyor . Bizde yemek molası 1 saat gibi bir şey de yok. Yemeği acıkan hemen yer işin başına döner. Normalde doğum izni 32. Haftada veriliyormuş. Yarın doktordan doğum iznini erken vermesi için konuşucam da sizce bu durumlardan dolayı verir mi fikriniz ya da tecrübeniz neler oldu paylaşırsanız sevinirim 🤍🤍🤍🤍🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻