Merhaba hanımlar bugün kontrole gittim bebeğim 1 hafta geriden geliyormuş 1 hafta önce 1564 kiloydu şimdi 1617 olmuş nerdeyse hiç kilo almamış 1 hafta öncede 30 haftalık denmişti bugünde öyle söylendi yememe içmeme de o kadar dikkat ediyorum ki bebeğe kilo aldıran ne varsa yiyorum bunu yaşayan varmı siz neler yapıyorsunuz nasıl kilo aldırabiliriim bebeğe lütfen benimle de paylaşın çok moralim bozuk bişey olacak diye çok korkuyorum