ebrusngl 15+2 haftalık hamileyim sürekli göğüslerim kaşınıyor birde göğüs uçlarımda sarı sarı kabuklar oluşmuş bunun için ne kullanabilirim badem yağını çok duydum kullanan oldumu acaba