Hanımlar önceki bır iki hafta dha çok hissediyordum bebegimi, tekmelerini flan ama bu hafta çok çok az bilmiyorum bana mı öyle geliyor neden olabilir deprem bölgesinde yaşıyorum bende psikolojikmen etkilendigim için flan mıdır yoksa Rabbim korusun yavruma bişey mi olmuştur 😓