Gizzgzz Emzirme için bi hemşire gelmişti orta yaşlarda çok iyiydi adı aklıma gelmedi esmer biriydi, personeli genel olarak iyi, biz birde sarılık için ayrı yattık iki gün kontrole çağırmışlardı sarılık testi için, inşallah bi sorun olmaz benim de erken doğum olmuştu 37 haftalık bi sıkıntı olmadı bir gün yattık çıktık rahat olun stres yapmayın🌺