Kızlar ben bugün 39+1 im doktor kontrolüm vardı suyu biraz azalmış dedi cuma günü tekrar bakacak eğer biraz daha ciddi bi azalma varsa yatış verecek doğum için yoksa da iki güne bir sık kontrol olacak sizce ne olur bundan sonraki süreç nasıl ilerler bu durumu yaşayan var mı