Merhaba kızlar
Dün doktor kontrolüm vardı şuan 34+4 haftalık hamileyim. Doktoruma da çok güveniyorum onu da öncelikle belirteyim. Sezaryen ile doğuracağım Allah nasip ederse doktorum 15 mart olarak gün verdi. Normal doğum için de 25 marta gün vermişti. 15 martta 9 ayı tamamlıyorsun son 10 günde risk almayalım dedi. Şimdi şöyle bir durum var ki doktorum 18 haziranda hamile kaldığımı hesaplıyor yani son adetimin ilk gününden. Ancak ben 12 temmuzda kaldığımı düşünüyorum. Çünkü 8 temmuzda kan testi verdiğimde negatif çıkmıştı. 25 temmuzda test yaptım kendim çok silik çıktı ikinci çizgi ve ultrasonda da kese çok zor görünüyordu.
Şimdi size sorum şu sevgili anneler ; benim annem ve ablam 15 martın erken olduğunu düşünüyorlar çocuk kuvöze girer dediler benimde kafam karıştı doktorum da 15 martın çok uygun olduğunu söylüyor. Sizlerden de fikir almak istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻