Hanımlar suan 23 . Haftadayım ve en başından beri et ve tavuktan tiksindim normalde çok aşırı yerdim ben bunları . Ve aylardır çok çok az yiyebildim o da zorla yani kendimi çokça zorlayarak ve sanki hiç yiyemeyecem gibi geliyor bebeğim proteini nerden alıcak vicdan azabı hissediyorum ne yapmalıyım . Ve sürekli kusuyorum aylardır 🥹