Merhaba dün benimde başıma böyle bir şey geldi. 16 haftalık gebeyim bu zamana kadar çok rahat bir süreç geçirdim fakat dün otururken bir anda içimden bir şey boşaldı bir ped dolusu kanamam oldu. Çok korktum doktora gidene kadar doktor bebekte ve rahmimde bir sorun görmedi hatta bebek çok güzel gelişmiş dedi çok şükür. Ama kanamanın neden olduğuna dair bir şey söylemedi . İğne vuruldum 3 adette ilaç verdi onları kullanıyorum dünden bu yana %80 azalma oldu kanamada. Ama hala çok korkuyorum bol bol dua ediyorum . Bu konuda tecrübesi olan var mı