Azra41 alparslansmother baby turbo kullandım o bitince sleppy indirimde idi onu aldım ama berbat .. Molfix denemek istedim şahane valla kesinlike taşırma yapmıyor ve tam popoyu kavrıyor..
Betulakarr alparslansmother ben doğacak bebeğime Molfix aldım orta segmentin bi tık üstü bence kalite bakımından Prima cok çok pahalı geldi bana fiyat performans ürünü bence Molfix
alparslansmother aylinpalaa Nazife03 1 numarami almaliyim 0 mi acaba primaya Karar verdim de ilk ay kucuk alicam fazla almicam hemen büyüyorlarmış
Nazife03 alparslansmother bütçeniz uygunsa prima premium care degilse de sleepy natural bn ikisinden de memnun kaldım ama her bebek farklı deneyip öğreniyorsunuz malesef
Hallerimvarbenim alparslansmother 0 numara prematüre bebekler için diye biliyorum canım 1 numara alman lazım
Nazife03 alparslansmother bnm bebegim 37+3 de 3200 gr di ama 2500gr olarak dogdu prima 1 numara o yüzden bize büyük geldi 0 numara kullandık önce bebegjniz kilosuna göre alabilirsiniz
aylinpalaa alparslansmother benim oğlum 3110 gr doğdu ama küvözde kaldı 2900gr olarak eve geldi 2 paket 0 numara kullandık ama 1 numara da almıştık doğmadan önce. 1 alın siz