Eğer maddi anlamda seni zorlayacaksa yaptırmana gerek yok, ben özel hastaneye gidiyorum yaşım 28 ilk gebeliğim doktorum çok iyi güzel ilgileniyor herhangi bir sorun yok ama ben doktor olarak tavsiye vermekle yükümlüyüm dedi, fakat şimdi bakıyorum herhangi bir sorunu yok maşallah demişti bana bende bir perinatoloğa görünmedim. Çünkü nakit 2500-3000₺ falan gibi bir ücret verdi tlfn üzerinden görüştük.