Arkadaşlar öncelikle hepimize geçmiş olsun psikolojilerimiz hiç iyi değil ama bunuda sürdürmek zorundayız ben bundan yedi ay önce rahim filmi çekildim bir tüp kapalı ve şiş çıktı şimdi iki kez çatlatma iğnesi oldum filmden sonra ama ikisi de olumsuz depremde kaybettiklerimden dolayı psikolojim iyi olmadığı için bu adet döneminde tedaviyi sürdürmedim cevat hocaya gitmeyi düşünüyorum gidip de olumlu sonuç alan var mı sağdan soldan duyduklarınız olumlu olumsuz her ne varsa bana yardımcı olabilir misiniz ona gitmeyi düşünüyorum umarım işe yarar bir de şu an adetim bitti bugün ve yarın gelebilirsin dedi gidenler hangi gün gitti muayene ücretini sormayı unutmuşum ne kadar Ödemiştiniz bu konu hakkında da bilgi verebilir misiniz