Merhaba bi kaç gündür sezeryan ile ilgili postlar açmıştım gören olmuştur bugün başka bir doktora gözükeyim dedim oda tam tersi bebek kanala girmiş hatta 3-4 cm açılman var doğuma alalım dedi bebek kilolu baya biliyorsunuz postumu gördüyseniz sizden ricam nolur dua edin kolay ve çabuk bir doğum yapayım yırtık falan olmaz inşallah lütfen dualarınızı eksik etmeyin korku sardı şu an beni