Kızlar bir hafta önce sezaryen işe doğum yaptım bugün dikişlerim alındı doktor banyo yapabilirsin dedi ama kanıyor şuan biraz yani bilemedim siz ne zaman banyo yaptınız acaba dikiş yeri açıkken 😕 ve dikişler için krem önerildi mi doktor bana sadece kantaron yağı dedi ama krem yazan da çok duymuştum benim doktor pek ilgilenmedi açıkcası